четвер, 14 квітня 2016 р.

Заявка в ДК Аграфки

Всім теплий сонячний привіт!
Сьогодні хочу подати заявку в ДК Аграфки


Трохи про себе
Мене звуть Аня, я родом з маленького містечка на Київщині, але вже 6 років живу в Житомирській області, м.Коростишів. Маю 2-х бешкетників синочків і надзвичайно творчого чоловіка;), який не в захваті від мого хоббі.
З дитинства люблю малювати, шити, гачкувати та робити ляльок. А рік тому моєму житті зявився скрапбукінг  і змусив бурчати чоловіка, витіснив майже всі рослини з підвіконня на скромні матеріали і чомусь не подружився з ляльками, а от з іншими моїми захопленнями живе в симбіозі)
Подобається пробувати різні стилі та техніки - полюбляю фарби та чорну ручку. яскравий папір та саморобні прикраси, обірвані краї та нерівні стібки.

Ось декілька моїх робіт












Найбільше моє досягнення за цей рік -  це вихід в фінал Дебюту року, трішки топів;), я набагато краще фотографую свої роботи, а чоловік трохи менше бурчить))
За плечами курс для самостійного вивчення від Галі Проценко та голодне поїдання будь-якої інформації) Зірок з небес не хватаю, але маю велику пристрасть та бажання!

Покажу ще своїх вагітних лялечок, яких на жаль фотографувала не я)



Аграфочки подобаються своєю автентичністю та різноплановістю! І як же приємно писати рідною мовою!

Дякую за увагу і можливість)
P.S. Моя пошта markovska.ann@gmail.com

2 коментарі: